FacebookTwitterLinkedIn

Around the blog

blog writing and all kinds of viral stuff!

360-asteen videot tulevat YouTubeen

on torstai, 04 kesäkuu 2015.

Mitä ja miten?

360-asteen videot tulevat YouTubeen
Teknologian kehittyminen mahdollistaa monia asioita. Kehitystä tapahtuu myös videopuolella. Monet viimeaikaiset videoissa ja elokuvissa nähdyt CGI:t ovat lähes tajunnan räjäyttäviä.
 
Halusin kuitenkin nostaa yhden teknologian ylitse muiden, sillä tämä videomaailmaa mullistava teknologia on muuttamassa sitä, miten kulutamme sekä tuotamme videoita. 

Videon vuosi

on lauantai, 17 tammikuu 2015.

Miten sinä tulet hyödyntämään videota?

Videon vuosi

Videosta puhuttiin jo paljon viime vuonna. Videota ostettiin ja kulutettiin enemmän kuin koskaan ennen. Facebook kertoo videoiden määrän kasvaneen 3.6 X kertaiseksi. Tänä vuonna videota tullaan kuluttamaan entistä enemmän. Suurin osa tästä kulutuksesta tapahtuu mobiililaitteilla eri kanavien kautta.

A Year Long Waiting Begins - Star Wars Episode VII: The Force Awakens

on lauantai, 29 marraskuu 2014.

Here's the new Star Wars trailer

A Year Long Waiting Begins - Star Wars Episode VII: The Force Awakens

I don't know about you guys, but I have always been a big fan of Star Wars. To be honest, I can't get enough of it! And for us fans, it has been the most exciting past few days.

In case you happen to live under a rock and haven’t yet seen the new Star Wars Episode VII: The Force Awakens trailer, it is truly my pleasure to give you the new short but, ouh so, promising trailer.

Brändi - miksi, mitä ja miten?

on torstai, 13 marraskuu 2014.

Mistä syntyy hyvä brändi?

Brändi - miksi, mitä ja miten?

Halusin tuoda omia ajatuksiani monella kanavalla käytyyn brändikeskusteluun. Tässä siis muutamia kohtia pureskeltavaksi.

Brändi mielletään monessa kohtaa vain visuaaliseksi elementiksi, kuten logoksi. Joillekin se saattaa olla monen asian yhdistelmä; brändi on logon, värien ja kuvamaailman yhdistämä maailma, joka luo asiakkaalle mielikuvan. Onhan tuokin totta, mutta pahimmassa tapauksessa brändinvartijat tulevat dominoimaan tuon maailman muistuttamalla joka käänteessä miten se materiaalien kulmaan laitettava pienen logon tulee olla jämpti 20 pikselia irti sivusta ja 35 pikseliä pohjasta. Mikään muu ei käy, koska se ei ole brändille määritetty arvo eikä näin ole brändin mukainen.

Kun tekemisestä innostumista säännellään ja kun kaikki rypyt suoristetaan, on mielikuvamaailman synnyttäminen on vaikeaa ja omasta brändistä innostuminen lähes mahdotonta. Väitän, että jokaisen menestyksekkään brändin takaa löytyy loistava kulttuuri, jossa ihmiset ovat innostuneita tekemisestään, yrityksestä sekä yrityksen tuottamasta lisäarvosta. Ihmiset ovat keskiössä ja asiakkaita ylipalvellaan. Jokainen työntekijöistä tietää mikä on hänen roolinsa kokonaisuudessa ja yrityksen johto on läsnä tekemisessä omalla innostavalla esimerkillään. He myös luovat inspiroivaa tulevaisuutta julistamalla omia visioitaan avoimesti. Tuo energia ja kulttuuri luo brändin. 

Tässä 5 tapaa helpottaa sähköpostin aiheuttamaa stressiä

on tiistai, 23 syyskuu 2014.

Ota kontrolli sähkpostista.

Tässä 5 tapaa helpottaa sähköpostin aiheuttamaa stressiä

Olemme varmasti yhtä mieltä siitä, että yksi tämän päivän suurimmista kiusauksista on sähköposti. Don’t get me wrong, onhan se oiva keksintö joka on mullistanut sisäisen ja ulkoisen viestintämme, mutta nykyisin menetelmin se vie liikaa tehokasta työaikaa. Ja vaikka monet keskustelualustat ja -kanavat valtaavatkin maailmaa, toistaiseksi yritysten väliseen viestintään ei vain yksinkertaisesti ole olemassa parempaa tapaa viestiä.

Asiakaspalvelu ja -kokemus kilpailuetuna

on lauantai, 06 syyskuu 2014.

Sisällöillä paremman palvelun tunnetta asiakkaille

Asiakaspalvelu ja -kokemus kilpailuetuna

Nykypäivänä kuullaan usein puhuttavan siitä, kuinka yritysten tulee tarjota ylivertaista asiakaskokemusta markkinoinnin ja myynnin työkaluna. Asian vahvisti Mika D. Rubanovitsch Yle Suomen haastattelussa. Jos Mika ei ole miehenä tuttu, niin kerrottakoon hänen olevan yksi Suomen kuuluisimmista myyntikonsulteista. 

Mika D. Rubanovitsch puhui haastattelussaan muun muassa siitä, kuinka hyvä ja koulutettu myyjä kysyy asiakkaaltaan oikeita kysymyksiä. Näin myyjä saa tietoa asiakkaan tarpeista eikä tarjoa vain asiakkaan pyytämää tuotetta. Hyvä myyjä tarjoaa siis tarpeen ympäriltä relevantteja tuotteita, jotta asiakkaan elämä helpottuu tulevaisuudessa. Näin asiakas kokee saaneensa ylivertaista palvelua sekä myyjältä aitoa kiinnostusta asiakasta kohtaan. Tällaisen kokemuksen jälkeen asiakas tulee mitä varmimmin palaamaan liikkeeseen.

Having a Restaurant that doesn't break the bank

on sunnuntai, 10 elokuu 2014.

Having a Restaurant that doesn't break the bank

Restaurant Day is here again! Helsinki buzzes with an amazing energy when we’re all brought together to enjoy flavours from around the world.

Participating in the event is a wonderful experience but it can bring its own set of challenges. One recurring theme mentioned by many past participants is that they just don’t make enough money to cover the costs of the event; Leaving them to question whether or not to join again.

With a few simple steps, we’ll try to encourage more "one-day food-prenuers” to join in on the fun and cover the costs - or better yet, come out with a profit!

Top 10 Movie Speeches for Aspiring Entrepreneurs

on perjantai, 01 elokuu 2014.

This video will inspire you - That's guaranteed!

Top 10 Movie Speeches for Aspiring Entrepreneurs

Have you ever considered becoming an entrepreneur? If yes, you should definitely check this video out to get rid of any of those hesitations. 

Miten hyvä sisältö voimistaa markkinointiasi?

Written by Joonas Villanen on perjantai, 25 heinäkuu 2014.

Sisältömarkkinointi haastaa, informoi ja hyödyttää.

Miten hyvä sisältö voimistaa markkinointiasi?

Sisältömarkkinointi on kasvattanut viime vuosina suosiotaan. Tutkimusten mukaan noin 80 % yrityksistä kertoo käyttäneensä sisältöjä kasvattaessaan tunnettuutta verkossa. Sisältömarkkinointi on kuitenkin kovin häilyvä konsepti. Voihan mikä tahansa teko tai tuotos olla sisältöä, eikö? Miten sen sitten erottaa muusta markkinoinnista?

Mitä tarkoittaa Lean Startup

on tiistai, 15 heinäkuu 2014.

Ja miksi tämän ideologian sisäistäminen kannattaa?

Mitä tarkoittaa Lean Startup

Moni on varmasti kuullut puhuttavan Lean Startupeista. Monelle ei kuitenkaan ole selvää mitä se todellisuudessa tarkoittaa. Tässä yksi selitys: Lean Startup on ideologia, joka kuvaa lähes tieteellistä toimintatapaa, jolla tuote tai palvelu saadaan asiakkaan käyttöön nopeammin ja pienemmillä resursseilla kuin tavallisesti. Tieteellinen toiminta ohjaa, avustaa ja ennustaa toimintaa, jotta yritys voidaan (teoriassa) kasvattaa mahdollisimman suureksi räjähtävällä nopeudella.

[12 3 4 5  >>